LAGERTØMMING OPPTIL 50%
Søk

Levering

Vi sender alle våre forsendelser med  Postnord over hele Norge. I kassen kan sjekke fraktprisen. Fraktprisen er avhengig av vekt på det du har bestillt, frakttype og ditt postnummer. Du vil se fraktprisen når du legger varen i handlekurven.

NB! Levering på døren innebærer at varen(e) leveres til eiendomsgrense (så nær ytterdør man kommer med bil). Ved levering til leiligheter i etasjeeiendommer, leveres varen(e) til gatedøren/porten.

Henting:

Har du bestilt varer for å hente på vårt pick up point?

Du vil innen kort tid motta en SMS straks varene er klar til henting.

Alle varer kan hentes kostnadsfritt på vårt lager i Bærum:

DESIGN4U AS

Grini Næringspark 12

1361 Østerås

Org.nr: 916 914 938

 

Lagerførte varer:

Sendes vanligvis i løpet av 2-4 virkedager fra vår butikk/vårt lager. Dersom du ikke har mottatt din bestilling innen 14 virkedager etter at den er bestilt ber vi deg ta kontakt med oss via kontakt skjemma.  Dersom du mot formodning ikke skulle motta dine varer, får du selvsagt refundert det du har betalt.

 

Bestillingsvarer:

Bestillingsvarer har forskjellige leveringstider, og vil variere fra 2-14 uker. DESIGN4U   står ikke ansvarlig for ytterligere leveringstid eller forsinkelser i levering som skyldes uforutsette utfordringer hos leverandør og fabrikk, eller ved frakt av bestilte møbler. DESIGN4U plikter å følge opp kunden med beskjed om forventet leveringstid.

Bestillingsvarer (varer som er made to order) anses for å være spesialbestillinger som vil være unntatt ordinær angrerett. Dette vil være f.eks en tv-benkne eller sofa som kjøpes med eget valg av stoff/farge som produsent lager på bestilling og ikke har lagerført.

Leveringstiden kan ta noe lengre tid dersom du har bestilt vare i en annen størrelsen enn standard. Under sommerperiode, høysesong/kampanjeperioder kan leveringstiden bli noe lengre pga. stor ordreinngang.

 

Du er alltid velkommen til å kontakte oss for nærmere informasjon om leveringstiden på din ordre.

  • Du vil alltid bli oppringt før levering – så du slipper å sitte hjemme og vente.
  • Vi sender sporingsnummer til både din mobil og e-post adresse.
  • Ved bestilling av hjemlevering blir varen levert til første hindring, f.eks hoveddør i blokk.  Innbæring i hus/leilighet er ikke inkludert, dette er tjeneste som må bestilles på forhånd ved pristillegg. Sjåføren er til hjelp etter forespørsel.

Hvis din bestilling inkluderer større møbler, oppfordrer vi deg til å sjekke at varene kommer inn gjennom trappeoppganger/heis, dører og andre inngangerDersom varen ikke kan leveres på adressen av årsaker på din side er varen ditt ansvar. Transportør kan ikke lastes for skade som oppstår på eiendommen med mindre det er skyldes uaktsomhet fra transportøren.

HMS

Våre sjåfører bruker påbudt verneutstyr og kan ikke ta av seg vernesko ved møbellevering. Se derfor til at gulv er forsvarlig dekket. Ved «hjemlevering innbæring» forutsettes det at heis er tilgjengelig ved levering i høyere etasjer. Kunden er selv ansvarlig for å undersøke og sikre på forhånd at varene går inn gjennom dører, heiser, trappeoppganger etc. Dersom varen av denne eller andre årsaker på kundens side ikke kan leveres på adressen er varen kundens ansvar. Transportør kan ikke lastes for skade som oppstår på kundens eiendom, med mindre skaden skyldes uaktsomhet fra transportørens side.